[pso] Prioritate laborator joi 10-12

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Mar 2 23:38:33 EET 2010

On Tue, 2010-03-02 at 22:12 +0200, Alexandru Gorgoi wrote:
> Salut!
>
> Am observat ca joi in intervalul 10-12 suntem deja 16 studenti.
> As dori sa stiu ce studenti au prioritate dintre cei de la alte grupe
> ( !=341C3 ) ?
> Eu am fost data trecuta la laborator si as vrea sa stiu daca imi pot
> pastra locul la acest laborator in functie de prioritate.

In mod ideal intelegerea trebuia sa aiba loc intre voi, fara
intermedierea noastra, cat timp respecta regulamentul[1].

Inclusiv pana saptamana viitoare puteti sa va mutati, daca sunt probleme
de ocupare in aceasta saptamana. De saptamana viitoare (a treia)
inclusiv, toate mutarile sunt inghetate.

In cadrul fiecarei semigrupe, atunci cand apare "conflicte" de
participare nerezolvabile prin regulament, solutionarea va fi realizata
de asistentul aferent.

Razvan

[1] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/reguli-notare