[pso] [so] ACS Winter Skating 2010

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Dec 15 21:42:40 EET 2010

On 12/08/2010 11:26 AM, Razvan Deaconescu wrote:
> Joi 16 dec ora 20, anul care a adunat cei mai multi studenti pe
> patinoar, va primi o a doua iesire, gratuita!

Șiiiii .... Anul care a asigurat cea mai consistentă prezență în cadrul
"Serilor pe Gheață" din cadrul ACS Winter Skating este anul 1.

Studenții de anul 1 sunt așteptați cu carnetul de student pentru intrare
liberă la evenimentul de încheiere de joi, 16 decembrie 2010.

Pot participa și studenții din alți ani în schimbul sumei de 10RON și a
prezentării carnetului de student.

Vă așteptăm,
Echipa de organizare a ACS Winter Skating