[pso] Examen restanta SO2 (septembrie 2010)

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Fri Aug 27 22:35:53 EEST 2010

On 08/27/2010 09:43 AM, Razvan Deaconescu wrote:

> Salut!
>
> A doua data de examen este luni, 6 septembrie 2010. Vom anunta in curand
> sala si ora. Informatia este actualizata in cadrul paginii de
> anunturi[1] si va fi actualizata si la avizierul facultatii.

Salut!

Cei care nu doresc refacerea examenului final, sunt rugati sa participe
la furnizarea rezultatelor pentru incheierea situatiei sau in intervalul
dintre incheierea examenului si furnizarea rezultatelor in sala EG106.

Cei care vin pentru marire sunt rugati sa aduca si cererea de marire.

Aceste informatii au fost publicate si in cadrul paginii de anunturi.

Echipa SO2