[pso] [Tema3][Windows]Update offset

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Mon Apr 26 17:49:01 EEST 2010

Salut!

Am problema la utlimele teste  -  cele cu "out of bounds".
In functiile read si write nu reusesc sa modific deloc offset-ul.

Am gasit http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/pso/2008-May/002550.html

Daca pun FILE_DEVICE_DISK in loc de FILE_DEVICE_UNKNOWN in IoCreateDevice,
imi da BSOD in functiile read/write in zona de cod:

	-	pIrpStack = IoGetCurrentIrpStackLocation(irp);
	-       Daca incerc sa apelez vre-un camp al lui pIrpStack da
BSOD. (daca nu ma ating de pIrpStack nu apare BSOD)

	sau daca incerc sa testez de la bun inceput

		IoGetCurrentIrpStackLocation(irp) == NULL apare la fel BSOD.

In windbg dupa !analyze -v nu imi zice nimic de FAULTING_IP, iar la
MODULE_NAME imi zice nt si nu ssr (foarte ciudat, pana acum cand imi aparea
BSOD, memory dump imi pomenea numele modulului meu).

Cu FILE_DEVICE_UNKNOWN merge tema, dar nu trece ultimul test (pentru ca nu
reusesc sa fac update la offset).

De ce nu ma lasa sa accesez campurile lui  pIrpStack ?

Multumesc frumos!

Bogdan!