[pso] [Tema 2][Windows] Problema cu IoConnectInterrupt si IoCreateDevice

Vladimir-Andrei Olteanu kooliva at gmail.com
Sun Apr 25 21:47:35 EEST 2010

Salut!

Am niste probleme cu inserarea driver-ului. Intai mi-a dat o eroare de
tip "parametru invalid" la IoConnectInterrupt.
Dupa ce am dezactivat COM1 si COM2 (in device manager) si am restartat,
mi-a o alta eroare, de data asta la IoCreateDevice (pe care OSR Driver
Loader mi-o interpreteaza ca "Cannot create a file when that file
already exists").
Codul este o varianta modificata a codului de la laboratorul 6, si
IoConnectInterrupt se afla dupa IoCreateDevice.

Dupa ce am reactivat Com1 si Com2 (de curiozitate), eroarea apare din
nou la IoConnectInterrupt.

Mentionez ca folosesc ultima varianta de masina virtuala.

Vlad