[pso] [tema2][windows]Fail la inserare

Andrei Voinescu voinescu.andrei at gmail.com
Sun Apr 25 21:04:04 EEST 2010

2010/4/25 Ovidiu Bratu <macbethul at yahoo.com>

>  Gresisem eu la parametru si inregistram si pe COM1 si pe COM2 si de aici
> venea eroarea.
> Imi cer scuze daca am facut hijacking, intentia mea a fost sa aflu de unde
> vine eroarea ce in opinia mea avea un mesaj nu foarte clar si la care
> stateam deja de ceva vreme. Sper ca acest reply nu se pune ca hijacking,
> daca da imi cer din nou scuze, am zis sa nu las in aer interventia mea. O sa
> incerc sa rezolv

Stai liniștit. Nu era mare reproș. Doar să aveți în vedere că dacă aveți o
problemă separată să porniți un thread separat. Sunt convins că ați văzut și
voi că e mai greu de urmărit în arhivă când se mai intervine cu altă
problemă.

> altfel problemele pe care le intalnesc decat participand la lista de
> discutii.

Apelează în continuare la lista de discuții, dar pune subiect nou.

Andrei