[pso] [Tema2][Linux]Problema activare Threi

Eugen pupicutz2000 at gmail.com
Sun Apr 25 14:08:43 EEST 2010

Andrei Voinescu wrote:

> În principiu trebuie ignorată această întrerupere, pentru că pe device
> efectiv nu se găsește efectiv nicio întrerupere netratată.

Asta si fac, o ignor, dar intrebarea mea este de ce nu vine intreruperea
mea (threi ) ? Si de ce vine aceasta intrerupere dubioasa exact cand
activez threi ?

> Verifică următoarele:
> 1) cat /proc/interrupts, să fii pe întreruperile de uart

Arata la fel cand inserez modulul solutie, presupun ca e bine
> 2) să nu ai IRQF_SAMPLE_RANDOM

Nu am
> 3) să te înregistrezi pe întreruperea asociată COM-ului tău

Pare ok.

Testerul nu verifica aceste chestii de baza? Mi se blocheaza la testul
64, pana acolo totul e passed.