[pso] [misc.][Windows]Încarcare/descărcare driver

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Sun Apr 25 13:54:47 EEST 2010

Salut.

Am repornit mașina virtuală de windows. A testat prima dată
load/unload pe un modul care nu făcea nimic (intra, DbgPrint de
intrare, DbgPrint de ieșire, exit).
După, am încercat să lucrez cu paramestrii luați din registrele
sistemului. Și am început să am probleme:

C:\cygwin\home\Administrator\tema2: TARGETPATH is obj
BUILDMSG: _NT_TARGET_VERSION SET TO WS03
        driver unload uart16550
can't stop service uart16550: The requested control is not valid for
this service.

Dacă încerc cu OSRLOADER, merge să dau remove, dar, după, când dau iar
load (ori din cmd ori din osrloader) primesc:

can't create service uart16550 to load driver C:\cygwin\home\Administrator\tema2
\objchk_wnet_x86\i386\uart16550.sys: The specified service has been marked for d
eletion.

După un restart, merge ok tot...dar e enervant să tot dau restart...
Nu am găsit vreun fix pe google... any ideas?