[pso] [tema2windows]Problema RDAI

Anda Nicolae nicolae.anda at gmail.com
Sun Apr 25 11:31:50 EEST 2010

Salut,

Am o problema la tema pe windows. Am dezactivat COM1 si COM2 (Start ->
Administrative Tools -> Computer Management ->
-> Device Manager -> Ports (COM & LPT)) si apoi am inregistrat
intreruperile folosind exemplele din laborator astfel:

com1_vect = HalGetInterruptVector(Isa, 0, COM1_IRQ, 0, &irq1, &com1_kaf);
if ((status = IoConnectInterrupt(&com1_dev->intr_obj,
interrupt_handle, com1_dev, NULL, com1_vect, irq1, irq1, Latched,
TRUE, com1_kaf, FALSE )) != STATUS_SUCCESS)
{
	DbgPrint("ERROR IoConnectInterrupt\n");
	//handle error
	return status;
}
Am activat intreruperea RDAI in DriverEntry si am dezactivat FIFO (ca
in exemplul din laborator) insa nu imi intra niciodata in handler-ul
pentru tratarea intreruperii (intra numai in functia read). Am crezut
ca nu inregistrez bine intreruperile, insa daca activez si
intreruperea THREI din DriverEntry, intra in handler.

Any idea why this happens?

Multumesc,

Anda