[pso] [tema2][windows]Fail la inserare

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Apr 24 22:19:14 EEST 2010

On Sat, 2010-04-24 at 02:46 +0300, Octavian Rinciog wrote:
> Atunci cand imi intra in al treilea set de teste ( Writing at base
> speed) tema mea pica la inserare
> Mesajul pe care il primesc este:
>
> test 0047: driver unload solutie............................passed
> ==== Writing at base speed (2400 baud) ===========================
> can't create service uart16550 to load driver C:\cygwin\home\Administrator\so2\t
> eme1\tema2\objchk_wnet_x86\i386\uart16550.sys: The specified service has been ma
> rked for deletion.
>
> test 0048: driver load objchk_wnet_x86\i386\uart16550.sys...failed

> [...]

Motivul pentru care pica la inserare este pentru ca nu a putut fi extras
din kernel. Ar fi trebuit sa dea eroare la acel "driver unload". Mesajul
"The specified service has been marked for deletion." se refera la un
modul/driver agatat in kernel.

Este posibil sa nu servesti toate cererile/IRP si cand modulul se
doreste scos din kernel, ramane agatat. Verifica daca toate solicitarile
venite din user-space au fost indeplinite in momentul extragerii
modulului.