[pso] [Tema2 Linux] Data check failed

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Sat Apr 24 14:56:40 EEST 2010

2010/4/24 catalina m <catalinamacalet at gmail.com>:
> Buna,
> Am urmatoarea problema si nu stiu care ar putea fi cauza:
> -la o prima rulare dupa reboot imi pica testele de data check 28,31,34,37,40
> iar pe celelalte le trece,
> iar la o rulare ulterioara le trece pe toate(la urmatorul reboot scenariul e
> acelasi).
> Ma gandesc ca probabil fac ceva gresit la activarea intreruperilor dar nu-mi
> dau seama ce.
> Multumesc,
> Catalina

Eu am pățit ceva similar din cauza faptului că rămâneau bytes în
filo-ul portului. Rămâneau în coadă și când rulam testul, erau citite
inaintea datelor utile și îmi decalau informațiile din buffer.
Altă chestie care am greșit-o din neatenție: dacă faci un while(1)
când citești/scri ceva în bufferul hardware, vezi când citești dacă
mai e ceva de scris/citit. Adică mai întăi citești și după verifici
dacă mai e ceva de citit.