[pso] [Tema2][Win] state_pending dupa unload

Mihai Dumitrache mmdumi at gmail.com
Fri Apr 23 12:29:17 EEST 2010

Salut,
Nu imi dau seama daca e ceva in neregula cu masina mea virtuala windows (am luat ultima varianta ...sodium). Am downlodat solutia laboratorului 6 (cel cu intreruperi si seriala), am compilat / incarcat modulul, caracterul de test este citit corect in intrerupere dar daca incerc sa apelez "echo 1 > \\\\.\\so2_com1" din consola de cygwin codul din functia write se apeleaza ok, dar la unload driverul ramane in starea state_pending.

Mihai