[pso] [Tema2][Linux]solutie.ko

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Wed Apr 21 15:29:33 EEST 2010

Hello.

Încerc să îmi fac un mediu de testare pentru modulul meu folosindu-mă
de solutie.ko, doar că nu prea îmi ieșea nimic... și am încercat
următoarea chestie:

mknod /dev/com0 c 42 0
mknod /dev/com1 c 42 1
root at spook:~/pso/tema2# insmod solutie.ko major=42 option=3
root at spook:~/pso/tema2# echo "test">/dev/com0
root at spook:~/pso/tema2# cat /dev/com1
[NIMIC]

Ar fi trebuit să meargă, nu?

Am făcut altceva...în loc să folosec între mașini  pipe-ul, am făcut
output la cele două porturi seriale virtuale într-un fișier text...
Echo la un șir de text, dar în fișier îmi apar caractere ciudate...