[pso] \\.\pipe\pipe_seriala1

Andrei Voinescu voinescu.andrei at gmail.com
Sun Apr 18 18:37:42 EEST 2010

2010/4/18 Macicas Teodor <teodor.macicas at cti.pub.ro>:
> Daca e vorba de testing, de ce nu folosesti testele oferite ?
>
> Dupa logica mea, nu exista functii userspace care pot scrie direct pe
> porturi. Google ce zice ?

Mai degrabă el vroia să citească date de pe com2, nu din registrele
com2. Driver-ul serial (care a trebuit scos pentru ca tema asta să
poată fi făcută) nu cred că știe să acapareze un singur port. Soluția
ar fi tot testele (sau un modul minimal în genul celui de la
laboratorul de windows).

> Insa, daca cunosti adresa portului din memorie, e ceva ce te impiedica sa
> scrii in cod asamblare ceva de genul mov val, adresa_port ?
Ba da, Sistemul de Operare, that's the whole point :P