[pso] [Tema2][Windows]Masina virtuala 26-Mar-2010

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Fri Apr 16 02:56:57 EEST 2010

Salutare,

so-vm-win2k3-sodium.tar.gz  nu are device driverele pentru COMM-uri
dezactivate  (ACPI este dezactivat).

Mie IoConnectInterrupt imi returna eroare, am incercat si solutia
de la laboratorul 6 si la inserarea modulului imi spunea invalid
parameters. Nu stiam de ce nu vrea. Acum s-a rezolvat.

Start -> Administrative Tools -> Computer Management ->
-> Device Manager -> Ports (COM & LPT) si pentru fiecare din cele
doua comm-uri : click-dreapta -> disable. Am dat si restart.

In speranta ca nu vor mai exista alte persoane care se vor bloca in
faza aceasta,

Bogdan.