[pso] [Tema2][Linux] kfifo

Macicas Teodor teodor.macicas at cti.pub.ro
Thu Apr 15 22:08:09 EEST 2010

Sergiu Iordache wrote:

> Salut, din pacate până la urmă am folosit kfifo care vine pe masina
> virtuala pentru ca erau exportate simboluri pe acolo care se suprascriau
> și nu am reușit să îl fac să meargă.
>
> Sergiu

Dar ai incercat cum a sugerat Octavian - sa pui kfifo.c si kfifo.h in
directorul cu sursele modulului ?
Eu pana la urma am pierdut rostul pentru care ma chinui sa fac noul API
kfifo sa functioneze. Daca merge cu cel vechi ( v. 2.6.31 ), ce rost are
pierderea de timp pentru a-l face pe cel nou functional ?

Teodor