[pso] [Tema2][Linux]Solutie.ko dubios

Andrei Voinescu voinescu.andrei at gmail.com
Mon Apr 12 13:35:32 EEST 2010

Soluția întoarce -ENODEV când nu se apelează cu success request_region.
Trebuie să ai grijă ca soluția să nu se calce în picioare cu modulul
tău. Tu înregistrezi ambele zone cumva?
cat /proc/ioports ar trebui să-ți arate cine/ce a înregistrat. Poate
fi un pic confusing că soluția tot cu numele uart16550 se
înregistrează.

Cel mai probabil nu ții cont de parametru și înregistrezi ambele zone,
caz în care te sfătuiesc să mai citești o dată enunțul temei.

Andrei