[pso] [tema2] deadlock

Valentin Priescu vali.priescu at gmail.com
Sun Apr 11 14:01:27 EEST 2010

Salut,

cred ca am rezolvat problema.
Aveam in read si write in interiorul zonei protejate de spin_lock_irqsave
o instructiune outb care reactiveaza interuperile pentru receptie respectiv
transmisie.
Am scos aceasta instructiune in afara zonei protejate si am rulat testele
de vre-o 50 de ori si am rulat si niste teste de stres cu dd la un capat
si cat la celalalt.

Ruland atatea teste am observat ca viteza maxima de transmisie a modului
solutie.ko este de vre-o 20KB iar modulul meu receptioneaza si transmite cu
maxim 9,8KB.
Teoretic, viteza maxima a unui UART16550 e in jur de 14KB.

Cum ajunge solutie.ko la 20KB ?
Datorita acestei diferente de viteza se pot pierde date la receptie.

--
Vali.