[pso] [tema 2] Reactivare intreruperi in write

Sorin Dumitru dumitru.sorin87 at gmail.com
Sat Apr 10 22:19:02 EEST 2010

Nu apuc să văd exact ce se întâmplă că afișează doar în mașina
virtuală, dar îmi afiseaza un stack trace și mașina virtuală se
blochează. Acest lucru se întâmplă la test 056 open /dev/uart10
Alocarea portului e ok, că partea de read merge.
Fară aceste 2 instrucțiuni, mi se generează doar 2 THREI înainte să
fie efectuat writeul iar apoi nu mai primesc nicio întrerupere.