[pso] [Tema2][Linux] /proc/interrupts

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Apr 10 12:09:08 EEST 2010

On Sat, 2010-04-10 at 00:41 -0700, Andrei Trandafir wrote:
> Am pus acum sa se reseteze IER inainte sa eliberez handler-ul de
> intrerupere, insa nu s-a schimbat nimic. De apelat apelez toate
> functiile de free / unregister. Totusi de unde ar putea sa apara
> inregistrarea aceea din /proc/interrupts? Exista sansa sa vina o
> intrerupere dupa eliberarea handler-ului (care este unicul asignat pe
> acel IRQ)?

Daca ai dat free_irq si ai dezactivat intreruperile din IER nu ar trebui
sa vina alte intreruperi. Nu-mi dau seama de ce se intampla asta.
Probabil ca ramane ceva agatat pe undeva legat de intrerupere. Ordinea
in module_exit este free_irq, release_region si
unregister_chrdev_region? (nu cred ca are vreun impact, dar e bine sa
fie in ordinea inversa apelurilor asociate din module_init)