[pso] [Tema2][Linux] Masina virtuala de testare

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Sat Apr 10 02:01:09 EEST 2010

Mesajul este replica la mesajul lui Razvan, dar imi cer scuze ca apare asa, mie
nu mi-a mai aparut in casuta.  (se pare ca nu primesc toate mesajele)

Multumesc frumos pentru raspuns!

Acelasi lucru mi l-ai spus si in http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/pso/2010-April/004106.html
40 minute mai tarziu am scris in http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/pso/2010-April/004106.html
dar pe asta nu l-ai mai citit.
Daca ai bunavointa sa il citesti, te rog frumos sa dai scroll pana jos.

Oricat de mult as scrie intr-o singura intrerupere, bitul ala 5 nu se face 0
in vecii vecilor. Problema este ca nu se mai genereaza decat un singur RDAI
apoi (dupa cum se vede din dmesg-ul din mail-ul mentionat anterior).
Un singur RDAI mai apare si ala in unele situatii cu LSR 63
(bitul overrun setat).

Exemplul asta este bazat pe laborator, este destul de simplu, am si expus codul.
Nu vad unde as gresi. Sa stai cateva zile pe un exemplu ca asta (si numai de
asta sa te ocupi)  si sa nu-i dai de cap e foarte urat.

Oricum tema am continuat-o si e aproape gata, dar se pare ca va fi functionala
doar la inserarile modulului pe post de receptor (doar acolo vor trece testele,
deja m-am consolat cu ideea).

Bogdan.