[pso] [Tema2][Linux] Masina virtuala de testare

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Fri Apr 9 23:44:25 EEST 2010

Salut,

Va rog frumos imi puteti spune pentru masina virtuala de testare automata
ce vmware (ce versiune) folositi, si pe ce sistem de operare host?

UART in mod normal este implementat in silicon, nu? iar aici hardware-ul
este virtualizat.

Eu tot nu-i dau de cap, am aceeasi problema mentionata mai devreme:
La transmisie LSR numai 60 este constant, bitul 5 nu se reseteaza deloc.

Si RDAI se genereaza intarziat, treaba asta tine mult si de hardware
(in cazul asta hardware virtualizat de vmware).

Eu am vmware workstation 7.0 pe ubuntu 9.04.

Imi puteti spune va rog cei carora v-ati apucat deja de tema, LSR
ce valori are? Bitul 5 este numai 1 cand trimiteti?

Multumesc mult,

Bogdan.