[pso] [Tema2][Linux] /proc/interrupts

Andrei Trandafir andreitra1987 at yahoo.com
Fri Apr 9 22:48:14 EEST 2010

Salut,

La inceput (dupa un reboot al masinii) nu exista inregistrari pentru IRQ-urile 3 si 4. Momentan eu rulez doar primele teste din teste (pana la cel de-al doilea insmod pentru solutie.ko) si toate testele sunt trecute (in timpul testelor, IRQ-urile 3 si 4 sunt inregistrate normal), insa la finalul lor, ramane acea inregistrare a lui IRQ 4 (IRQ 3 dispare complet).

Ideea e ca am dat peste ciudatenia asta in momentul in care, de fiecare data, testerul bloca sistemul la al doilea insmod pentru solutie.ko. Am vazut ca CPU sta in 100 %, deci cel mai probabil undeva, cineva asteapta un spinlock care nu mai este eliberat.

Andrei