[pso] [Tema2][Linux] /proc/interrupts

Andrei Trandafir andreitra1987 at yahoo.com
Fri Apr 9 20:20:33 EEST 2010

Salut,

Am o nelamurire.
Imi inregistrez handler-ul pentru IRQ 4 la inserarea modulului (cu "request_irq") si la eliminarea lui de-inregistrez acest handler (cu "free_irq"). Insa daca ma uit apoi in /proc/interrupts, in loc sa nu vad nimic in dreptul lui IRQ 4 am:

1:      <o valoare>    IO-APIC-edge      i8042
4:      <o_valoare>    IO-APIC-edge
6:      <o_valoare>    IO-APIC-edge      floppy
(...)

Deci practic 4 este in continuare inregistrat, dar nu apartine nimanui. Patesc asta si daca inregistrez handler-ul in modul exclusiv, si daca il inregistrez  cu IRQF_SHARED. A mai patit cineva lucrul asta?