[pso] [TEMA1][WINDOWS] Testare

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Thu Apr 8 17:13:40 EEST 2010

2010/4/7 Alexandru Juncu <alexandrujuncu at gmail.com>:

> Eu rulez testul ca Administrator (care are drepturile de care se zice
> în enunt). Și ca să fiu sigur, am adăugat și pentru student.
> Dar când rulez testul, nu primesc nici un apel din partea unui
> utilizator non-guest.. Tot încerc de ceva timp să văd care e problema
> și deja sunt clueless...
>
> --
> Alex Juncu

da...am aflat de ce nu mergea...
short answer: i'm an idiot
long answer: credeam că doar una din tablele KeServiceDescriptorTable
și KeServiceDescriptorTableShadow trebuie modificată cu apelurile
noi... aparent, adminul folosește una din ele, dar alt user folosește
celalaltă (nu mai știu care și cum)... deci totul trebuie făcut x 2
(backup, change, restore)