[pso] [Tema2][Linux]Problema reactivare intreruperi pe receiver.

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Thu Apr 8 01:15:58 EEST 2010

Problema este ca datele de la COM1 la COM2 ajung prea tarziu, si se pare
ca asta este motivul pentru care intreruperea Received Available Data
Interrupt apare  prea tarziu.

Este o problema de ordine  http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/pso/2005-April/000746.html

Acum nu stiu cum sa fac. Verific bitul 5 din LSR (Empty Transmitter Holding
 Register) si dupa 14 octeti scrisi pe seriala, vad ca nu mai am unde scrie
si ma opresc.

Apoi functia write se apeleaza (de catre tester)  in mod repetat, si asta fac eu,

trimit pana la maximum 14 octeti si ies. Nu as vrea sa apelez la solutia asta,

vreau sa trimet mai mult 14 octeti deoada (cat imi permite bufferul
transmitator si receptor)

Vreau sa apara Receive Available Data Interrupt mai repede.

Mai am o problema. Cand primesc cei 10 octeti verific LSR si ce am?

63 prima data

61 de 8 ori

60 a 10-oara

Asta inseamna ca am parity error si alte eror .....  Cand scriu in partea
cealalta trebuie sa mai fac ceva? Sa calculez eu bitul de paritate ....? Sau
astea se fac automat?

Multumesc frumos!