[pso] [tema2][lin] test - problema cu grep

Andrei Trandafir andreitra1987 at yahoo.com
Sat Apr 3 19:34:48 EEST 2010

Cred ca am gasit si unde este problema. M-am uitat pe documentatia lui "system()" si din ce am inteles eu, in spate el face /bin/sh - c <comanda>.
Am verificat si in consola masinii virtuale (ultima versiune) si cu /bin/sh -c "cat /proc/ioports..." rezultatul este 0, identic cu cel returnat de "system()" in tester, in timp ce daca scriu /bin/bash -c "cat /proc/ioports..." rezultatul este 1 (care ar trebui sa fie cel corect). Insa tot nu-mi dau seama cum fac testerul sa mearga :))

Andrei