[pso] Problema vmchecker ... din nou

Mihai Carnu mihaicarnu at yahoo.com
Thu Apr 1 21:35:12 EEST 2010

Am uploadat tema de pe contul special de vmchecker care mi-a fost creat (problemele cu parola..), si am uploadat tema 1, linux). Dupa 30min de refresh-uri, tot ce mi-a aparut acolo a fost un butonel sus cu o eroare "service failed", care avea atasat un trace de-o pagina pe care n-am stat sa-l analizez. Lasand la o parte restul, in afara de "file uploaded successfully" n-am mai vazut niciun mesaj de confirmare sau stare, gen "tema a fost uploadata la <data><ora>", care sa confirme ca e acolo si cand a fost pusa.

Am intrat pe contul meu initial, si am vazut ca merge parola mea de pe curs.cs.pub.ro, si in panica am uploadat si acolo, aceeasi tema. Siiiii aceeasi poveste.

Asta a fost acum cel putin 4 ore, acum vad ca iar nu-mi mai merge login-ul de pe curs.cs.pub.ro, acum pot accesa numai contul special creat, In plus, acum imi da acel "service failed" inclusiv cand apas pe "rezultate generale".

Avand in vedere situatia, am trimis tema asistentului cu care fac laboratorul.
Tot ce sper e sa nu-mi impusc o depunctare gratuita pt o depasire in plus a termenului (testele le-ar trece oricum atata timp cat sunt exportate sys_call_table si my_nr_syscalls cat sa fie accesate in aceeasi maniera)...

Btw, in interfata vmchecker-ului deadline-ul temei este cel initial, nu cel mutat pe 30.03, asa cum este trecut in enunt, asta ar putea fi o sursa de confuzie.