[pso] [tema5] inchidere tcp

Bogdan Tenea tenea.bogdan at gmail.com
Sun May 31 13:24:52 EEST 2009

2009/5/31 Octavian Voicu <octavian.voicu at gmail.com>

> Pentru porturi se foloseste tot timpul ntohs / htons.
> Chiar daca portul e int in structura, n-o sa aiba niciodata valori mai mari
> ca short.
>
> Daca vrei sa convertesti portul respectiv in format network, ar trebui sa
> folosesti htons (ntohs e pt conversia net => host; ca implementare probabil
> sunt identice, dar asa e mai corect :) ). O sa-ti faca automat compilatorul
> cast din int in short cand apelezi functia.
>

> --
> Octavian Voicu

Daca acolo am un int ma astept sa pot sa fac ntohl pe el si intradevar sa nu
aiba valori mai mari decat un shurt. Problema e structura respectiva cand se
initializeaza nu sunt sigur ca completeaza cu 0 la inceput tot, astfel incat
sa nu depaseasca limita de short. Cum am zis, nu-mi dau seama daca era de la
felul luam headerele sau cum apelam ntohl

Legat de prima intrebare care am pus-o - mi-am raspuns singur la intrebare -
trebuie urmarit atat faptul ca exista 2 pachete cu FIN trimise iar abia in
acel moment se seteaza timer pentru stergerea reglulii (regula nu poate fi
stearsa imediat pentru ca acel FIN trebuie confirmat). Mare atentie si cand
permiteti conexiuni TCP establised (la mine nu mai apucam sa fac verificarea
de FIN din cauza asta) :)