[pso] [tema5] inchidere tcp

Bogdan Tenea tenea.bogdan at gmail.com
Sun May 31 00:19:24 EEST 2009

In loc consideram la tcp conexiunea inchisa dupa un timeout, ar fi ok sa
numaram faptul ca avem doua pachete cu FIN ?

Un pic offtopic: in structura fwr_t aia dintr-un motiv necunoscut portul
este int in loc de short, si nu-mi dau seama daca din motivu asta sau din
motivul cu headerele tcp la intrare/iesire am obtinut niste rezultate
dubioase la folosirea ntohl (in teste am vazut ca se foloseste ntohs). Nu e
ceva foarte grav dar ar fi bine pentru cei care o sa se chinuie la anu sa
fie modificat :)