[pso] Code profiling in linux

Andrei Hanganu handrei at gmail.com
Tue May 19 16:17:38 EEST 2009

Multumesc pentru sugestii,

Am utilizat valgrind cu toolurile de profiling in final si kachegrind, o
surpriza foarte placuta acest tool. O utilitate similara  o are si CPU
Profilerul Google care poate dumpui niste date in format compatibil
kachegrind. Din pacate costul empiric din acestea nu se leaga foarte exact
de timpii necesari prelucrarilor si nici unele din cate am vazut nu iau in
calcul timpii de acces la disc ci se orienteaza ma mult pe numarul de
instructiuni procesor realizate, asa ca am ajuns la functii de masurat
timpul pe fiecare context in parte.
Oricum callgrind si cachegrind chiar sunt impresionante in materie de
optimizare la sange.

Andrei