[pso] Probleme Threaduri in C++

Gabriel Bercea gamitech at gmail.com
Sun May 17 22:40:56 EEST 2009

Si cand luati aplicatia cu debuggerul cu F10..... ce se intampla imediat
dupa ce se termina device_discovery ? Check registers....

In ce consta functia device_discovery... ?
Vedeti daca apelati vreo funtie dintr-un DLL sa fie declarata corect in
header, incluzand WINAPI (__stdcall), daca nu e declarata asa nu se salveaza
ESP p stiva la return din functie, si poate cauza serious problems.
Alta pbema nu pot decat sa o vad in functia device_discovery. Comentati
functia asta si vedeti comportamentul.
Interactioneaza catusi de putin cu ceva hware. Faceti totul sicron.