[pso] curs saptamana 13

Cristian Sandescu cristi at 1p.ro
Sun May 17 21:32:15 EEST 2009

Salutare,

Mie mi s-ar parea interesant sa discutam despre:
- securitate in sistemele de operare moderne (de la feature-uri low-level,
pana la lucruri practice, sau proiecte inrudite)
- virtualizare (suport hardware, suport la nivelul sistemelor de operare de
uz general, platforme dedicate sau ce mai considerati interesant)

De asemenea, as propune sa nu "pierdem" ultimul curs cu examenul, ci sa
profitam de el, si sa dam examenul la o alta ora/data, in limita in care
acest lucru este posibil.

Toate bune,
Cristi