[pso] Probleme Threaduri in C++

Gabriel Bercea gamitech at gmail.com
Sun May 17 15:48:53 EEST 2009

1) Nu iesiti din thread cu exit thread si doar cu return
2) Sa nu aveti peding operations asociate cu threadul
3) Cum iti dai seama ca nu s-a terminat threadul ? cum testezi asta ?

finally, din explicatia data initial nu inteleg de fapt care e pbema, si
nici comportamentul aplicatiei ??
ai 5 threaduri, p care le pornesti si au fiecare cate un StartRoutine sau
5  start routines diferite ? Please be a little more concrete