[pso] Probleme Threaduri in C++

Mircea Bardac cs at mircea.bardac.net
Sun May 17 09:48:25 EEST 2009

Salut,

ovidiu popa wrote:
> Am o aplicatie in C++ care porneste 5 threaduri.
> In momentul in care functia asociata unui thread ajunge la sfarsitul
> executiei se incheie executia si a altui thread care ar trebui sa ruleze o
> bucla infinita...

Nu sunt convins ca am inteles bine problema asa ca o sa reformulez un
pic: cand se termina thread-ul 1, observi ca s-a terminat si thread-ul 2
cu toate ca thread-ul 2 ar trebui inca sa mai ruleze.

O idee: verifica faptul ca in thread-ul principal (acolo unde creezi
cele 2 thread-uri) astepti ambele thread-uri, nu doar thread-ul 1
(WaitForSingleObject/WaitForMultipleObjects). Daca astepti doar
thread-ul 1, thread-ul principal isi va continua executia => aplicatia
se va termina (ExitProcess) => toate thread-urile aplicatiei vor fi
terminate.

Good luck.

--
Mircea