[pso] Code profiling in linux

Andrei Hanganu handrei at gmail.com
Fri May 15 10:00:04 EEST 2009

Salut,

Stiu ca nu e neaparat legat de PSO, dar cred ca e cea mai potrivita lista de
discutii pe care sa intreb.
Ma intereseaza un mecanism de profiling automat in linux, cu interes sporit
pentru masurarea timpului de parcurgere a unor pachete/structuri a anumitor
cai.
Sistemul care ma intereseaza sa il optimizez merge pe principiul
boss-workers, si un anumit eveniment trece printr-o serie de cozi de
prelucrare procesate de threaduri separate.

Am incercat sa ma joc cu gprof, dar masoara timpii petrecuti in diferite
functii per ansamblu.
Instrumentarae de GCC este draguta dar nu da nici un fel de raportare legata
de timpii de executie sau petrecuti pe anumite arce.
M-am mai documentat si pe margina lui oprofile, dar acesta mi s-a parut
orientat pe profiling la nivel de sistem de operare si nu anumite linii de
cod.
Mai exista ceva alternative?

Multumesc,
Andrei