[pso] Retrimitere tema

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Tue May 12 12:37:06 EEST 2009

In caz ca retrimitem o tema (de exemplu tema1), se poate lua in considerare
data initiala cand a fost trimisa daca modificarile sunt minore (ex: o
singura linie modificata)?
Vad ca scriptul de trimitere face un diff fata de tema precedenta, deci s-ar
putea vedea usor asta.

Tocmai m-am uitat din nou la logul pentru tema 1 linux si observ ca imi pica
un test. Sunt sigur ca am verificat si nu pica nici un test cand am
trimis-o, si daca as fi observat as fi reparat problema.

Deci, daca retrimit acum, o sa am din start -3p?

Multumesc

--
Octavian Voicu