[pso] [tema3lin]ioctl+teste

Costin L lukablurr at yahoo.com
Sun May 10 17:18:31 EEST 2009

Tot nu'mi dau seama de ce pica 'read'-urile de pe site la testele de recovery, cand la mine pe masina virtuala merge.
Imi mentin banuiala asupra ioctl-ului... Deci, se foloseste un alt flag decat FMODE_READ / FMODE_WRITE la deschiderea dispozitivului fizic pentru 'sync_blockdev' ?

Din nenumaratele testari am gasit ca in testele de pe site pentru coruperea unui byte dintr-un sector, uneori byte-ul corupt (generat aleator) este tot 0, asa ca pica testul ala de 'check corrupt'. So i think this may be a test bug.

Costin L