[pso] [tema3] generic_make_request

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Sun May 10 12:36:51 EEST 2009

2009/5/9 Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro>

> Nu ar trebui sa se intample. Sigur nu ai facut ceva gresit de-ti merge
> cum trebuie? :-P

Din ce vad eu in sursa kernelului, nu te impiedica nimeni sa faci submit_bio
din make_request_fn (cererea va fi adaugata in coada current->bio_tail).

Pe de alta parte, daca folosesti ca in laborator wait_for_completion sau
ceva care asteapta sa se termine cererea, o sa ajungi la un deadlock pentru
ca cererea se proceseaza abia dupa terminarea make_request_fn.

--
Octavian Voicu