[pso] [tema3lin] teste

Costin L lukablurr at yahoo.com
Sun May 10 02:56:34 EEST 2009

Am o problema la testarea pe site. Pe masina mea virtuala tema trece toate testele, dar pe site le pica pe cele de recovery.
Din moment ce le trece pe celelalte, nu ma face sa cred decat ca e din cauza operatiei de ioctl.
Eu fac 'sync_blockdev' si 'invalidate_bdev' pe dispozitivele fizice si apoi in aceeasi ordine pe dispozitivul logic.
E ceva ce'mi scapa in privinta asta? Se foloseste vreun flag special (FMODE_...) pentru ioctl la 'open_bdev_exclusive' pentru dispozitivele fizice?

Costin L