[pso] [tema3] generic_make_request

Bogdan Tenea tenea.bogdan at gmail.com
Sat May 9 22:46:13 EEST 2009

Legat de precizarea din enunt:

"o singură funcție de prelucrare a cererilor pentru dispozitive de tip bloc
poate fi activă la un moment dat în cadrul unei stive de apeluri (mai multe
detalii aici <http://cs.pub.ro/%7Epso/lxrng/linux/block/blk-core.c#L1464>);
va trebui să submiteți cererile pentru dispozitivele fizice dintr-un kernel
thread; se recomandă folosirea folosirea
workqueues<http://cs.pub.ro/%7Epso/index.php?section=Laboratoare&file=07.%20Actiuni%20amanabile#Workqueues>
;"

Eu n-am inteles exact ce vrea sa insemne asta: eu n-am voie din
make_request_fn meu sa fac alte cerereri de tip submit_bio ? (mentionez ca
am incercat sa fac pur si simplu submit_bio la bioul care imi vine doar
modificand dispozitiul catre cel fizic si a mers)