[pso] deadline teme anul 5

Dumitriu Razvan razvandrt at yahoo.com
Mon May 4 17:17:57 EEST 2009

Buna ziua,

Azi am fost anuntat de publicarea unui anunt pe site-ul PSO cu privire la deadline-ul temelor:
"Data limită de trimitere a temelor este 6 mai 2009, ora 23:59. "

Pe la inceputut semestrului am primit pentru urmatoarele intrebari un raspuns afirmativ:

"> As dori sa stiu cum se recupereaza temele la materia PSO. Se refac aceleasi
> teme

Da.

> Se respecta acelasi
> deadline ca cei care au semestrul acesta PSO?

Da."

Intrebarea mea este acum: ce se intampla daca temele sunt trimise dupa data de 6 mai?

Ma gandesc ca pot fii ceva probleme administrative cu incheiatul situatiei pentru a sustine licenta in iunie dar poate exista vreo modalitate de a trece notele dupa sesiune si pana in licenta..

Multumesc,

Dumitriu Razvan
354C3