[pso] teme studentii anul 5

Andrei Hanganu handrei at gmail.com
Fri May 1 10:17:47 EEST 2009

Salutare,
O mica intrebare am. O parte dintre studentii de anul 5 avem temele incepute
si mai mult sau mai putin finisate inca de anul trecut. Eu unul cel putin am
intr-o stare destul de functionala tema cu firewallul si in timp ce ma
indoiesc ca ma mai ating de raid sau filesystem, as vrea sa o termin pe
aceasta si sa o uploadez. Exista vreun fel de a valorifica temele care nu
pot fi uploadate pe site sau sa ne asteptam ca pana pe data de 6 mai sa
putem sa uploadam ce mai avem functional?

Andrei