[pso] [tema1][lin] test do_monitor

Bogdan Tenea tenea.bogdan at gmail.com
Mon Mar 30 00:30:54 EEST 2009

Si mie mi s-au inmplat niste chestii foarte ciudat cu neaparutul mesajelor -
la un moment dat imi afisat doar mesajele pt syscallu 5 (nici macar primele)
si nici alea pe toate.
Ce i-am facut: am scos pe rand testele pentru celelalte syscalluri, am rulat
si au inceput sa apara pana atunci cand au inceput sa mearga toate,
neschimband practic nimic. E ceva ciudat :)