[pso] [linux] log_syscall bug ?

Tica me210503 at gmail.com
Sun Mar 29 18:13:09 EEST 2009

Cred ca atunci cand loghezi pentru o pereche syscall - pid , verifici doar
ca syscallul respectiv este interceptat si nu si monitorizat pentru pid.
Probabil ca sunt logate prea multe mesaje, peste o limita anume. De aceea
este pierdut mesajul util pentru testul care-ti pica. Am observat si eu
diferenta intre KERN_DEBUG si KERN_ALERt despre care spui.