[pso] [tema1][lin] my_syscall problem

Adriana Draghici adriana008 at gmail.com
Sat Mar 28 02:25:01 EET 2009

 printk(KERN_DEBUG "in my_syscall cmd = %d, syscall = %d, pid = %d\n", cmd,
syscall, pid);

In init-ul modulului am inlocuit pozitia 0(MY_SYSCALL_NO) in tabel, altfel
nici nu cred ca avea cum sa imi ajunga in functia my_syscall.

Am folosit fisierul de test dat de voi pt testarea temei si il apelez cu
argumente ca sa imi faca doar o singura chestie nu sa dea drumul la tot.
Daca il rulez simplu pt toate testele imi vede cmd si syscall 0.