[pso] [tema1][lin] my_syscall problem

Adriana Draghici adriana008 at gmail.com
Fri Mar 27 19:18:41 EET 2009

Salut,

Am urmatoarea problema:

Am scris un modul rudimentar pt tema, cu fct  my_syscall(int cmd, int
syscall, int pid) si inca o functie pt interceptare.
Am vrut sa vad ca merge my_syscall asa ca am pus un printk in care afisez
parametrii cmd, sycall si pid.
Testez asa : ./test intercept 1 0
Cand verific mesajul generat de printk am: 0 0 1.
Am verificat prin printf-uri in test.c ca toti parametrii sunt dati bine (ar
fi 2 si 1 )

Daca pun la my_syscall inca doi parametrii, atunci parametrii 4 si 5 vor
avea valorile pe care trebuiau sa le aiba primii doi parametrii.

De ce mi se pun il alta ordine parametrii?, Am lasat neschimbat codul din
test.c cu execptia printf-urilor.

any ideas ?

10x

Adriana Draghici