[pso] Surse glibc sub LXR

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Mar 23 23:44:21 EET 2009

2009/3/23 Mihai Balan <mihai.balan at gmail.com>:
> [...]

Asta până când se face un fork(), după care primul getpid() este
executat din nou.

> Asta nu se discuta la curs, sau mă lasă pe mine memoria? :D

Anul trecut Tavi a dat getpid() ca exemplu de apel de sistem foarte 'light'.
Eu am scris în timpul cursului un mic test și am văzut cu strace că nu
e apelat decât o dată.
În pauză Tavi a făcut debugging serios pe asm-ul de glibc și a
prezentat în ora următoare mecanismul de funcționare (implică niște
registre de segment speciale (parcă %gs).

Prezența la curs e mai mult decât recomandată :)

--
 .
..: Lucian