[pso] netfilter si promiscuous mode

Bogdan Tenea tenea.bogdan at gmail.com
Wed Jun 24 10:35:36 EEST 2009

Salut

Incerc sa fac un modul care sa analizeze niste pachete de pe retea care nu
sunt destinate hostului pe care ruleaza. Am pus interfetele in  modul
promiscous, traficul ajunge pe ele ca vad contotorul pentru interfata
mergand, traficul apre in iptraf iar daca dau tcpdump pe interfata
respectiva se vede foarte clar dar nu-mi dau seama din ce motiv pachetele
nu  ajung in hooku de netfilter. Mentionez ca l-am inserat in prerouting cu
NF_IP_PRI_FIRST si ca pentru pachetele destinate hostului respective merge.
Am cautat pe net si primele chestii gasite sunt legate de un patch de kernel
care sa faca netfilter sa accepte si acele pachete, insa caut o solutie mai
eleganta :)

Pls help :)

Multumesc,
Bogdan