[pso] Formular de evaluare SO2

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Sun Jun 21 22:47:55 EEST 2009

On Friday 19 June 2009 10:28:13 Razvan Deaconescu wrote:

> Ping! Doar 11 persoane au completat formularul de evaluare[1].

Din feedback:

"Nu mi se pare ca obtineti raspunsuri variate cu feedbackuri semnate."

Feedback-urile sunt semnate pentru ca feedback-ul sa fie dat o singura data de
catre un student. Nu exista vreo asociere intre student si raspunsurile
acestuia, inregistram doar daca studentul a dat feedback sau nu.

tavi

believed to be clean.